نسخه های ویندوز7چه تفاوت هایی دارند
 
((دنیای مجازی و تکنلوژی))
وبلاگ تخصصی کامپیوتر مــــاهنشـــــــان

پست جدید امشب مربوط به تفاوت نسخه های ویندوز ۷ هست که سوال از آن بسیار زیاده که چه تفاوت هایی باهم دارند! قبل از آن که به این پست بپردازم، امیدوارم که تمامی طاعات و عبادات شما دوستان قبول باشه!!

چند روز پیش یکی ار بچه  ها از ip پرسیده بود و دوست داشت بدونه اصلا ماجرای این ip چیه که ایشالا سر فرصت دربارش صحبت میکنم! فعلا بنا به دلایلی از گفتن این بحث خودداری میکنم تا سر فرصت که بهتون بگم! از همه عذر خواهی میکنم به خاطر این که مثل چند ماه پیش مطل زیاد نمیگذارم!! ایشالا سر فرصت با یک خبر سورپرایز کننده میام پیشتون.

بگذریم، این هم مطلبی که از قبل داشتم برای دوستانی که از تفاوت نسخه های ویندوز 7 پرسیدند:

Starter

این نسخه کمترین امکانات و قابلیت ها را میان دیگر نسخه ها دارد و فقط پردازنده 32 بیت را پشتیبانی می کند. کاربر آن نمی تواند تم و نیز Wallpaper و Visual Styles را تغییر دهد. استفاده آسان، کارکرد سریع و مشکلات کمتر برای اتصال به اینترنت و شبکه از جمله مشخصه هایش هستند. Starter در واقع ادغامی از امکانات خوب و واکنش پذیری مناسب است. این نسخه هم چنین قابلیت پشتیبانی و سازگاری با جدیدترین نرم افزارها و سخت افزارها را دارد.

Home Premium

Home Premiu برای ساختن شبکه های خانگی و سهولت در به اشتراک گذاشتن عکس، ویدئو و موسیقی مناسب است. هم چنین با آن می توان برنامه های تلویزیون را تماشا، ضبط، بازنگری و یا متوقف کرد. کاربر با استفاده از مرکز رسانه ویندوز می تواند به همه گزینه های سرگرمی هم چون موسیقی و فیلم به آسانی دسترسی داشته باشد و در کل، بهترین تجربه سرگرمی را خواهد داشت. این نسخه از صفحه نمایش های لمسی و Windows Aero نیز پشتیبانی می کند.

Profeddional

بیشتر کاربران دسک تاپ از نسخه حرفه ای Windows 7 استفاده می کنند. امنیت و سرعت این سیستم عامل بسیار بالاست. نصب شبکه یا هرگونه وسیله جانبی هم چون چاپگر روی آن فقط به اندازه چند کلیک وقت کاربر را می گیرد. از جذابیت های این سیستم عامل باید به تهیه نسخه پشتیبان به صورت خودکار اشاره کرد. در این نسخه همه نیازهای کاربران خانگی و تجاری در نظر گرفته شده است و بسیاری از قابلیت های ویندوز اصلی دیده می شود.

Ultimate

Ultimate نسخه بسیار قدرتمند ویندوز 7 به شمار می رود و علاوه بر سهولت استفاده از برنامه های سرگرمی، امنیت خوبی هم دارد. حفظ اطلاعات خود کامپیوتر یا آنهایی که روی کارت های حافظه، فلش و USBها قرار دارند نیز با درایو های رمزگشای BitLocker و BitLocker To Go تضمین شده است. استفاده از themeها و برنامه های نوار وظیفه طبق سلیقه شخصی کاربر، اتصال آسان به شبکه و کم کردن نور نمایشگر به صورت خودکار برای استفاده بهینه تر از باتری برای لپ‏تاپ و کاهش زمان بارگذاری از جمله مشخصه های این سیستم هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, :: 16:22
عـلیرضافـــرضــی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ((دنیای مجازی و تکنلوژی)) و آدرس city-computer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 35863
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

اهنگ پرده